Konferencer og events i verdensklasse: Sådan gør du

0

At planlægge og afholde konferencer og events kræver ikke bare penge, men også masser af tid i form af grundige overvejelser og omhyggelig research. Det kan være en uoverskuelig opgave, for hvor skal man egentlig starte, hvad skal man huske på og vigtigst af alt: Hvor skal man være? Hvis det er spørgsmål, du kan nikke genkendende til, så læs med her, hvor du kan blive guidet igennem processen med at finde det perfekte sted til lige netop din konference eller dit event, så det for alvor bliver husket af dine gæster.

Konferencer og events i inspirerende omgivelser

Et godt sted at starte din søgen er at lede efter et sted med historie og sjæl, som kan inspirere og imponere dine gæster. Ikke blot får dit event et professionelt udtryk, men et storslået sted vil også give en storslået stemning. Tænk ud af boksen, og lad være med at vælge de samme gamle, kedelige kontorlokaler. Dine gæster vil helt sikkert sætte pris på det og derfor huske lige netop dit arrangement. 

Hvor mange bliver I?

En anden vigtig pointe er, at udvælge dine lokaler alt efter hvor mange I bliver til det pågældende event. De fleste har formentlig prøvet at være til et arrangement, hvor det næsten ikke var til at holde ud at være, fordi stedet var overfyldt. Det vil du selvfølgelig gerne undgå. Samtidig sender det også bare et mere professionelt signal, hvis der er god plads og højt til loftet. Gør plads til de store armbevægelser, næste gang du skal holde dit event eller din konference. 

Investér lidt ekstra til din konference og dit event

Et sidste vigtigt skridt, i søgningen efter en lokation, er at få styr på budgettet. Selvfølgelig vil der ikke altid være råd til at booke et vilkårligt slot, men mindre kan også sagtens gøre det. I forlængelse af ovenstående er det bare med at finde et sted med sjæl – også selvom udgiften vil være højere, end hvad du måske er vant til. 

Dén investering kan nemlig i sidste ende være med til at løfte din konference eller dit event til det næste niveau. Ikke blot kan du med garanti, og en ekstra investering, få en betydeligt større service, med lavpraktiske ting som borde, stole, dekorationer eller catering, du vil også blive tilbudt et professionelt personale, som med stor kyndighed kan hjælpe med planlægningen – og næsten vigtigst af alt: Oprydningen.

For god ordens skyld kommer her et eksempel, som i høj grad opfylder de tips, vi her har præsenteret. Tæt ved Københavns Lufthavn og centrum ligger en gammel koncertsal: Mogens Dahl Koncertsal er et sted, som emmer af historie og sjæl. Akustikken er i top, og en årelang erfaring betyder, at du er i gode og kompetente hænder, når du booker konferencer og events. Samtidig tilbyder de gode pakkeløsninger til konkurrencedygtige priser, og via hjemmesiden kan du nemt og hurtigt skrive en besked, så I i fællesskab kan skræddersy dit næste event. 

God fornøjelse!

Leave A Reply

Your email address will not be published.